Tuesday, November 23, 2010

Tudung Sekadar hiasan atau tuntutan



Memang tak paham dengan budak zaman sekarang ni..macam nak mempermainkan tuntutan islam yang wajib tu..iaitu bertudung litup untuk menutup aurat..

Macam gambar kat atas ni, memang pompuan ni tak menghormati tuntutan islam..bleh plak die pakai tudung pastu pakai short skirt..

If aku ade kat situ, memang aku tampar je kot budak ni..mak ayah tak anta pi sekolah ke hang pakai camni..

ada otak tu pakai, pikir ape orang nak kata bila nampak u pakai camni...nak pakai skirt tu lantak u la, tapi apehal u nak pakai tudung plak..nampak sgt tak hormat agama islam..lain la kalau u tu bukan islam..(aku lak emo)

bukan ape, agak terkilan ngan gaya budak ni

Kepada semua perempuan islam, jgn la di ikot pangai cam pompuan kat atas tu..ye la, sy pon sedar yang sy ni bukan la kategori pompuan yang alim..tapi kalo ade org yang cam mempermainkan tuntutan islam iaitu tup aurat, mmg agak pantang sket..


1 comments:

amira ullalla said...

lol .. buat malu jek ..

share2 la ye..

Klik My Heartbeat!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...