Monday, April 1, 2013

Wedding day Amer & Azura 31 03 13

Salam..

Selesai sudah majlis yang di rancang selama 6 bulan..Rasa sgt bersyukur dan terima kasih sgt2 pd kaum keluarga dan sanak saudara yg byk membantu sepanjang majlis berlangsung..

Dengan sekali lafaz shj,akhirnya sy telah sah menjadi isteri orang...teruja,happy n syukur sgt2..I'm proud of u my dear..

Rasa tak percaya pon ade..tp perlu percaya jugak..hehe, tdo dah berteman kan...perangai single pon kene tukar jugak..Pagi2 kene buatkan air utk suami,sarapan,pk pasal mkn tghri n mlm utk suami,basuh baju suami..n everything la..

Harapan agar perkahwinan yg terbina antara sy dan suami bahagia n kekaal hingga ke syurga..Syg sgt2 kat suami sy ni, sb die manja,caring n comel sgt2222..cam doraemon n doralin...hehe,secocok gitu..

Ok ni nak tunjuk sket pic sepanjang majlis..enjoy

Sent by DiGi from my BlackBerry® Bold 9900

1 comments:

the malay male said...

tahniah :-)


semoga bahagia dunia dan akhirat.

share2 la ye..

Klik My Heartbeat!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...