Sunday, January 2, 2011

Selamat Datang Tahun 2011

Salam..
Rasanya belum terlambat utk cik sindarella ni ucapkan Selamat tahun baru 2011..So bila dah tahun baru, kene la ade azam baru yang tahun 2010 tak sempat nak buat...em, Tahun 2010 adalah tahun yang byk cabaran utk saya..
Tahun 2010 juga perginya seorang insan yang amat saya sayangi dan sanjungi..iaitu ibu saya yang tersayang..Saya mendoakan kesejahteraan arwah ibu di sana..Yang pergi tetap akan pergi..kita yang hidup perlu tabah dan teruskan kehidupan no matter how hard the path is...
Rasa macam cepat sgt masa berlalu..sekejap je dah masuk tahun baru..Bila dah masuk tahun baru, diri pon dah rasa makin tua ni..mana taknya, umur makin meningkat..tapi kawin pon tak lagi..ehemmm..adoi..
Actually penat dah nak menjawab soalan2 cepu perak dari sedara mara, rakan sekerja..sume dok2 tanye bila nak kawin..hehe, kalau nak la, sekarang juga sy nak kawin..tapi masalahnya...calon nya mane?huhu..sti suma tertanya2..yang adam tu g mane lak..haiyaaaa..itu orang tak boleh pakai la..biarla die hidup ngan kehidupan die..saya ni dah malas nak pk..(hahaha, ayat cam frust)
So apekah azam tahun baru saya??hehehe
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
Hehehehe, malunya...
Azam tahun baru saya, nak tamatkan zaman bujang..kalau boleh la..
Selalu berdoa kat Allah moga saya di pertemukan jodoh yang baik, yang boleh menyayangi diri saya seadanya..
So kepada blogger semua, selamat tahun baru..n Moga dengan kedatangan tahun baru ini, kita sentiasa dalam kejayaan dan di rahmati Tuhan...

0 comments:

share2 la ye..

Klik My Heartbeat!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...